Ο πόλεμος της τρισδιάστατης εικόνας
αναζωπυρώνεται και το πεδίο της μάχης αποτελεί η διαφημιστική καμπάνια. Η
τελευταία διαφήμιση της LG στην Αμερικανική αγορά προκαλεί τις Samsung
& Sony και δεν είναι διόλου απίθανο να χαθεί το μέτρο... εάν δεν
έχει χαθεί ήδη εδώ και καιρό.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, στην τελευταία της διαφημιστική της καμπάνια στην USA Today η LG ρωτά τις Samsung & Sony:
"Hey Sony and Samsung, remind us why people need those heavy, battery-burdened, left-right blinkety-sync 3D glasses?"
Στην προηγούμενη διαφημιστική της καμπάνια συμβούλευε τις ίδιες εταιρείες: "stick to 2D."
Φυσικά θα υπάρξει αντίδραση και το μόνο που ευελπιστούμε είναι να μην χαθεί το μέτρο εντελώς.
Να θυμίσουμε ότι στην ιδιάζουσα αγορά της τρισδιάστατης τηλεόρασης, η
οποία περισσότερο επιβλήθηκε παρά επιλέχθηκε από το καταναλωτικό κοινό,
η LG προωθεί την παθητική 3D τεχνολογία [FPR], ενώ οι Samsung &
Sony την ενεργή.
Βέβαια το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών έχει άγνοια για την
ουσία και τις διαφορές των δύο αυτών τεχνοτροπιών και όπως είναι
αναμενόμενο η διαφημιστική καμπάνια επηρεάζει σημαντικά.
Aυτό που προτείνουμε εμείς είναι η διαφημιστική καμπάνια να
στηρίζεται σε επιχειρηματολογία κατανοητή για το ευρύ κοινό και να
ελαχιστοποιηθούν οι όποιες 'αντιδικίες' οι οποίες δεν βοηθούν κανέναν.
Άλλωστε οι εταιρείες έχουν την δικαιοσύνη για να λύσουν τις διαφορές τους, κάτι που το τελευταίο διάστημα πράττουν επιμελώς.
Θυμίζουμε το πανηγύρι που έχει στηθεί με τις μυνήσεις και τις
αντιδικίες για τις πατέντες και τις ευρεσιτεχνίες που 'κλέβει' η μία από
την άλλη...