Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Αναμένοντας την IFA 2011



Για τους εμπορικούς επισκέπτες και το κοινό οι πύλες του Εκθεσιακού Κέντρου του Βερολίνου (Berlin Messe) θα ανοίξουν το πρωί της Παρασκευής 2 Σεπτεμβρίου. Για τους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης και τους αναλυτές, το ενδιαφέρον κομμάτι αρχίζει από την Τετάρτη 31 Αυγούστου το μεσημέρι, οπότε και ξεκινούν οι συνεντεύξεις Τύπου που πραγματοποιούνται η μία μετά την άλλη και ιδίως το πρόγραμμα της Πέμπτης είναι κάτι παραπάνω από βαρύ. Από την άλλη, η IFA είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων παγκοσμίως και οι εκεί ανακοινώσεις έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον.


Συνήθως, στην IFA η προσοχή εστιάζεται στο χώρο των τηλεοράσεων και γενικότερα στον τομέα του ήχου και της εικόνας. Φέτος, όμως, αναμένεται να δούμε αρκετές νέες συσκευές που ανήκουν στην κατηγορία των tablets με τη Samsung να σχεδιάζει να ανακοινώσει ένα νέο tablet στις 8,9 ίντσες, τη Lenovo να ετοιμάζεται για το ευρωπαϊκό λανσάρισμα της, τη Toshiba, επίσης, να έχει νέα μοντέλα, ενώ για πρώτη φορά θα δούμε από κοντά τις tablet προτάσεις της Sony. Στο “παιχνίδι” είναι και η HTC που σκοπεύει να παρουσιάσει 1-2 πολύ “δυνατές” συσκευές.

Στις τηλεοράσεις, οι δύο τάσεις που είχαμε πέρσι, αναμένεται να συνεχιστούν και φέτος: μεγαλύτερη έμφαση στο 3D και ακόμη μεγαλύτερη στις “έξυπνες” και δικτυωμένες τηλεοράσεις. Στο 3D, η επιτυχία των “παθητικών” γυαλιών της LG δείχνει να έχει προκαλέσει τα αντανακλαστικά των υπόλοιπων μεγάλων κατασκευαστών, οπότε στην IFA θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε με ποιό τρόπο σκοπεύουν να απαντήσουν. Αναμένονται αρκετές ανακοινώσεις συνεργασίας που θα έχουν το δικό τους ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ιδίως αν γίνουν από 3-4 από τους “μεγάλους”.

Όσον αφορά στις “έξυπνες” τηλεοράσεις, οι κατασκευαστές θα ήθελαν να δουν κάτι αντίστοιχο με τα smartphones. Αλλά, το θέμα δεν είναι τόσο απλό και οι καταναλωτές μπορεί να τις αγοράζουν, αλλά δεν χρησιμοποιούν τις επιπλέον δυνατότητες. Στην IFA αναμένεται να δούμε κάποιες εφαρμογές και λειτουργίες που ίσως να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε τηλεοπτικό περιεχόμενο στο σαλόνι του σπιτιού μας και όχι μόνο. 

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain