Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Πιο δυναμικά στις ημερήσιες προφορές η Google



Μπορεί η επιτυχία του Google + να μονοπώλησε το ενδιαφέρον σχετικά με την Google τις τελευταίες εβδομάδες, όμως η μεγάλη εταιρεία εξακολουθεί να έχει πολλά (ίσως, πάρα πολλά;) σίδερα στη φωτιά. 

Ένα από τα ανοιχτά μέτωπα της Google –και όχι μόνο- αυτό των ημερήσιων προσφορών, στο οποίο ο μεγάλος παίκτης παραμένει η Groupon την οποία η Google αποπειράθηκε να αγοράσει πέρσι, έναντι του ποσού των 6 δις δολαρίων. Μετά την άρνηση της Groupon, η Google συνέχισε με το Google Offers, το οποίο αυτή τη στιγμή λειτουργεί πιλοτικά σε τέσσερις πόλεις και, μόλις χθες, εξαγόρασε την Dealmap, μια νέα εταιρεία (υπάρχει από τον Μάιο του 2010) η οποία έχει σχεδιάσει έναν –όπως φαίνεται- ιδιαίτερα έξυπνο aggregator για προσφορές· σύμφωνα με τα στοιχεία της, η Dealmap διαθέτει δύο εκατομμύρια χρήστες (οι μισοί από αυτούς σε Android και iPhone) ενώ το δίκτυο προσφορών της καταγράφει περίπου 85 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. 

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain