Είναι αυτές οι μικρές αλλαγές που κάνουν την διαφορά και στην περίπτωση του Google αποτελούν σημείο τριβής για μήνες. Μετά από πολύ A/B testing και δοκιμές, το Google φαίνεται πως κατέληξε στο νέο design του Google Search. Πρακτικά αυτό σημαίνει μικρές αλλαγές που το έμπειρο μάτι θα εντοπίσει στο λογότυπο, στην γραμματοσειρά, στην τοποθέτηση των links, την εμφάνιση της μαύρης μπάρας στο πάνω μέρος της σελίδας κλπ.
Είναι το ίδιο Google search που ξέρατε και εμπιστευόσασταν αλλά με νέα εμφάνιση και λιγότερο επιθετικό τρόπο ώστε να προτρέπει τον χρήστη για ακόμα περισσότερα queries και αναζήτηση μέσα από τις σελίδες του. Είναι το design που θα ενσωματωθεί με το Google+ και θα προωθήσει την ιδέα του Google για το social cycle ένα βήμα παραπέρα.