Ένα νέο app για το Facebook παρουσιάζει η American Express. Η εφαρμογή, που ονομάζεται Link, Like, Love, δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους της κάρτας να συνδέσουν τις κάρτες τους με τον λογαριασμό τους στο δημοφιλές SNS και εν συνεχεία να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από προσφορές από πολύ γνωστές αμερικανικές εταιρείες (μάλιστα, η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει πέσει λόγω έντονης κίνησης σύμφωνα με τους υπεύθυνους της σελίδας).
Ανάλογη συμφωνία έχει η American Express και με τη Foursquare και μάλιστα υποστηρίζει τις κινήσεις της αυτές και με ένα πρόγραμμα που επιτρέπει σε μικρότερες, τοπικές επιχειρήσεις, να προσφέρουν αγαθά σε χρήστες του Facebook (το συγκεκριμένο πρόγραμμα λέγεται Go Social και σχετικές πληροφορίες υπάρχουν σ' αυτό το σάιτ.
Φυσικά, επειδή πρόκειται για υλοποίηση μέσω Facebook, οι προσφορές τις οποίες βλέπει ο χρήστης σχετίζονται με τα like και τις προτιμήσεις των φίλων του από το δίκτυο -το αν όλα αυτά θα αποτελέσουν σοβαρό ανταγωνισμό για ήδη εδραιωμένους παίκτες στον χώρο των προσφορών, όπως το Groupon, θα φανεί στην πορεία.