Έτοιμη να ξαναξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών του PlayStation Network, δίνοντας και κάποια “δωράκια” στους συνδρομητές του, δηλώνει πλέον η Sony, η οποία προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ της παραβίασης των βάσεων δεδομένων του PSN στις 19 Απριλίου.
Σε σχετική συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο, η Sony ζήτησε συγγνώμη από τα 77 εκατ. συνδρομητές του PSN, δεσμεύτηκε ότι θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να μην ξανασυμβεί αντίστοιχο φαινόμενο προχωρώντας μάλιστα και στη δημιουργία θέσης για Chief Information Security Officer, ενώ υποσχέθηκε και δωρεάν περιεχόμενο και υπηρεσίες στους συνδρομητές “για την υπομονή και την πιστότητα που επέδειξαν”.
Η αποκατάσταση των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του PSN ξεκίνησε ήδη και ουσιαστικά η πλατφόρμα είναι και πάλι εν λειτουργία καθώς το μόνο -από τις κύριες υπηρεσίες- που δεν λειτουργεί ακόμη είναι το Playstation Store. Αν πάντως πάτε να συνδεθείτε, η υπηρεσία θα σας ζητήσει να αλλάξετε τον κωδικό σας αν θέλετε να ξανασυνδεθείτε.
Όσον αφορά το θέμα των πιστωτικών καρτών, η Sony υποστήριξε πως δεν υπάρχουν στοιχεία ότι ο χάκερ που εισήλθε στη βάση δεδομένων που υπάρχει στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια πήρε στοιχεία πιστωτικών καρτών. Η ιαπωνική εταιρεία υποστήριξε πως τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών ήταν ούτως ή άλλως κρυπτογραφημένα, κάτι που δεν συνέβαινε με τα υπόλοιπα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Οπότε ήταν πιο δύσκολο για τον χάκερ να τα αποσπάσει. Από την άλλη, οι άνθρωποι της Sony κρατάνε και ορισμένες επιφυλάξεις...